KERAJAAN PERPADUAN??? PAS LUPAKAN AJE LA….

UMNO telah memulakan kembali bangsawan lapuknya…. KMM boleh bagi juta-juta bintang kepada UMNO bagi kategori lakonan terbaik abad ini. Begitulah bila dah gila talak… KERAJAAN PERPADUAN konon… Mengapa sesetengah kepimpinan PAS boleh percaya dengan agenda UMNO ni??? Inilah satu-satu parti yang berhabis-habisan untuk kuburkan PAS dan ketika saat-saat nazak seperti sekarang maka mereka secara terbuka untuk membincangkan KERAJAAN PERPADUAN!.

UMNO, mana nak letak MIC, MCA dan puak gerabak B END yang lain tu….??? Mengapa setelah 52 tahun baru nak fikirkan kerajaan perpaduan?… PAS pulak, jangan nak berangan sangat untuk memerintah Malaysia secara perkongsian dengan UMNO. Dah lupa sejarah lampau??? bagaimana layanan UMNO setelah gandingan PAS-UMNO dikhianati oleh UMNO selepas menerima jemputan UMNO pasca 13 Mei 1969. Sebagai seorang Islam, KMM percaya sikap seseorang boleh berubah dari jahat kepada baik dengan izinNya… Tapi bagi UMNO…FORGET IT!… Apa yang dilontarkan tentang cadangan kerajaan perpaduan hanyalah umpan UMNO untuk kepentingan mereka sahaja dengan menjual isu ‘ Kepentingan Melayu’ dan juga sebagai persiapan menghadapi PRK Manik Urai….

Pada hemat KMM, kalau manusia yang berumur 60 tahun usianya…LIAT la nak berubah, bertaubat apa tah lagi!…. Inikan pulak UMNO… Dan lebih-lebih lagi UMNO(Baru) yang usianya baru 21 tahun…. Cuba tengok gelagat budak 21 tahun bagaimana tingkahnya. 21 tahun ni bebudaknya masih ‘liar’ dan susah nak dengar nasihat serta ‘nakal’…. Begitulah UMNO(Baru) yang wujud hari ini. UMNO(Baru) ni boleh la diibaratkan sama perangai dengan ‘mat rempit’. Disiplin tak ada walaupun ada lembaga disiplin yang maha berkuasa dari SPRM terutama dalam bab rasuah wang dalam politik UMNO. Kalau puak dia rasuah, cukup sekadar dengan hukuman dari lembaga disiplin parti. Kalau pede’ah Pakatan Rakyat terlibat rasuah, maka disuruhnya SPRM jalankan siasatan. Macam ni ke PAS nak ambik dia sebagai rakan kongsi politik tanah air????. Sejarah kita ni kebanyakannya akan berulang…cuma mungkin skrip dia aje yang berbeza. Maka, tak payah PAS nak jadi ‘wise guy’ dalam politik tanah air. Tuan-tuan tu pasal sejarah ni penting……

Taktik UMNO ni sama dengan permainan kotor Muawiyah dalam peperangan SIFFIN… Saat-saat Sayyidina Ali Abi Talib menghampiri kemenangan Muawiyah menggunakan Al-Quran sebagai simbol perdamaian. Akhirnya Muawiyah memenangi perang tersebut… Dan susulan dari itu, Sayyidina Hassan a.s. dan Sayyidina Husain a.s. turut menjadi mangsa pemerintahan Bani Umaiyyah….

Maka semenjak sebelum merdeka dan selepas merdeka hingga ke hari ini, taktik Muawiyah itulah yang diamalkan oleh UMNO terhadap PAS. Perlu diingatkan akan janji-janji Allah SWT bahawa musuh-musuh Islam(termasuk orang Islam yang menolak Islam dan perundangannya) akan berusaha menentang kewujudan Islam dan kesannya, tidak akan terlaksana hukum hudud di Malaysia selagi ada UMNO. Kalau berlaku perlaksanaan hukum hudud, payah la nak mencuri duit rakyat, susah la nak berskandal yang seperti berlakunya ketika ini. Tindakan UMNO hanya ingin melihat Pakatan Rakyat lebur! Lihat sahaja isu yang dipaparkan oleh barua media massa mereka….

KAPANKAN UMNO!

One Response to “KERAJAAN PERPADUAN??? PAS LUPAKAN AJE LA….”

  1. BN..Porahhhh Says:

    Tunggu dan lihat…Pilihanraya Manek Urai….
    2 Cadangan hamba ini>>

    1) UMNO..Tolong jangan bertanding Pilihanraya DUN Manek Urai..

    2) PM..Saya Nak Orang AP PAS ganti NAJIB…Najib tu bagi Menteri Hal Ehwal Wanita @ Menteri Sukan (Kawal Mat Rempit)

    3) Menteri Kewangan bagi kat YB Mahfuz Omar..

Leave a comment